STOP !
læs lige dette ...
Salonen vil være lukket mandag d. 10 oktober fra kl. 9.00 og resten af dagen, da personalet tager på kursus. der er åbent som normalt igen d. 11 oktober :)
--------------------------------------------------------------
Så er vi desværre nød til igen at sige STOP !!! ....altså stop for nye 4-benet pelspleje kunder...
Ventetiden i salonen er vokset os alle over hovedet, og vi er derfor nød til at stoppe for tilgangen af nye pelspleje kunder, da de "gamle" kunder skal have mulighed for at overholde deres intervaller.
kære "gamle" kunde...skal din hund ordnes i månederne op til jul....så var det i går du skulle have ringet !!!! SKYLD DIG AT RING HVIS DU SKAL HAVE DEN SIDSTE TID !!!!
De næste ledige tider til større pelsarbejde er i år 2017.....ja du læser rigtigt, vi har ikke flere ledige tider i år desværre (med enkelte undtagelser)
Vi tilbyder dog alle kunder, gamle som mulige nye, at blive skrevet på venteliste, i tilfælde af afbud, hvor i da vil blive kontaktet.
SELVFØLGELIG HAR VI ALTID TID TIL KLIP AF KLØER OG ANDRE MINDRE TING... så ønsker du en tid til dette, SÅ BARE RING !! ...og vi finder en tid på nul komme dut !!
-----------------------------------------------------------------
NYHED !! ang tidsbestilling....
jeg vil lige skrive her, og gøre opmærksom på at INGEN kunder har fået tider i året 2017 (så der ikke er nogen der tror at der bliver gjort forskel på folk )
i efteråret/vinteren 2016 går vi over til et nyt system, og i stedet for vores gamle papir system, så går vi online. hvilket vil sige at alt skal lægges i computersystem - d.v.s. ALLE kunder skal vi have registreret enkeltvis samt have fat i personligt, og herefter skulle du som kunde på salonen selv kunne gå ind via internettet og se salonens kalender og booke dig en tid på alle tider af døgnet. DETTE VIL LIGE TAGE OS ET STYKKE TID, og vi har defor valg at stoppe den "gamle tidsbestilling måde" pr. 1 jan 2017 så der ikke sker dobbelt bookning, og først åbne op for nye tidsbestillinger når systemet er klar !!!
følg med HER, samt på FACEBOOK, hvor vi selvfølgelig skriver når vi er klar med det nye system, og i herefter kan henvende jer for at blive indskrevet/registreret.
håber på jeres forståelse og jeres tålmodighed. grunden til at vi skifter system er jo kun for at gøre det nemmere for alle vores kunder at bestille tid samt følge med i ventetider og se salonens kalender online m.m . og ikke mindst at alle vil få tilsendt påmindelser med deres bestilte tid :0) ...så vi undgår udeblivelser og gebyrer !
---------------------------------------------------------------------
Personalet og ....?
I salonen i øjeblikket kan man opleve en del forskellige nye mennesker i butikken. dette skyldes at mange unge/ældre gerne vil snuse til faget "hundefrisør" og har valgt at komme i praktik, for at se om det er dét fremtiden skal bringe.
Praktikanter er meget velkommen på salonen, men vil IKKE få lov til at udføre nogen form for formning af pels eller ligende. dette udføres som altid kun af udlært personale.
...men så ved du/i hvorfor der render nye ansigter rundt i vores lokaler :O)
-----------------------------------------------------
O.B.S. !!!
"vi nærmer os nu tiden hvor det er omkring to år siden at vi har haft prisregulering af priserne på pelspleje, og i henhold til lovgivningen, så varsler vi nu vores kunder i god tid om prisreguleringen, som træder i kræft pr. 1 januar 2017. ligeledes vil gebyret på udeblivelse også blive reguleret"
På gensyn på facebook ...
(hundefrisøren Randers v. Betina Hansen)